Loading...

Top
PFQ Banner

This is PokéFarm Q, a free online Pokémon collectables game.

Already a user? New to PFQ?

CreepyYurei64's Profile

<Empty>
--
Likes:
??? food
<Empty>
--
Likes:
??? food
<Empty>
--
Likes:
??? food
<Empty>
--
Likes:
??? food
<Empty>
--
Likes:
??? food
<Empty>
--
Likes:
??? food
Go to Fields
Trainer
CreepyYurei64
Type Race:
Breakneck Blitz (Normal)
Joined: 29/Aug/2020
Starter: Rockruff
Rank: E+ Superior
Bronze Normal Gemwish Badge
Bronze Fire Gemwish Badge
Bronze Dark Gemwish Badge
Hoi! I'm kinda new here, but visit my fields if ya like! :3 --------- Quick Facts: ▪︎I'm a Transgender + Gay, He/him ▪︎A big Gengar Fan ▪︎Loves dragon, dark and ghost types ----------- My Profile: [link]

About CreepyYurei64

●First shiny Pkmn: Dhelmise(I just adopted him from a shelter tho. What luck! XD) Now i'm kinda workin on findin a shiny, albino, or meltan of my gas boi. Just need enough poke credits to het one first! ^^👌 --- ○Status: Drawing --- Pokemon Go FC: 2461-0963-5771(Please pm me if you decide to add me. Or else i will decline. Thank You! ^^) --- ●I am the feetus that will haunt your d r e a m s..... Nah mates. Just kiddin lols! But yeah! If you need a Pokemon from me, feel free to ask! UwU --- ○Also who suggested me this website? My boyfriend LavenderSpite that is! ^^ --- ●Also, donate any(Extras, New forms, etc) of your local Gengar's, Haunter's and Gasly's to me if anyone doesn't want them anymore. I will make sure they get a home! OwO Also pm me if yall want a free pokemon/fakemon folks. uwu👌 --- Pixel art of Hilbert(c) belongs to Samairu [WILL UPDATE MORE SOON!]
© PokéFarm 2009-2020 (Full details)Contact | Rules | Privacy | WikiGet shortlink for this page